Gündem

İngiltere Başbakanı Keir Starmer istifa etti

Göreve gelişinin üzerinden iki yıl geçen İngiltere Başbakanı Keir Starmer, İşçi Partisi (Labour) liderliği ve başbakanlıktan istifa ettiğini açıkladı.

Starmer, sabah saatlerinde III. Charles ile görüştüğünü ve kararını kendisine ilettiğini söyledi.

Görevden ayrılma sürecinin düzenli şekilde yürütülmesi için çalışacağını belirten Starmer, kendisinden sonra göreve gelecek başbakana tam destek vereceğini ifade etti.

Kaynak: Gazetepatika

Paylaşın