Emek - Sermaye, Gündem

Sürekli artan enflayon sonrası öğretmenler sosyal medyada kampanya başlattı

Saray iktidarının bir türlü dizginleyemediği enflasyon sonrası 22 Kasım’da geniş bir yankı bulan ekonomik kriz gün geçtikce derinleşmeye devam ediyor. Saray iktidarı her gün yeni bir grevle, yeni eylemselliklerle karşı karşıya kalmaya devam ediyor.

Son olarak bugün akşam saatlerinde öğretmenlerin sosyal medya üzerinden başlattığı ‘ Artık açlık sınırının altında yaşıyoruz #ÖğretmenlerZamİstiyor ‘ kampanyası büyük bir hızla sosyal medya gündemlerinin ilk sıralarına yerleşti.

Paylaşın