Yaşananlar sonrası açıklama yapan basın emekçisi Ahmet Demir: ”Özürü müdürümün hatırı için kabul ettim. Ama çok zoruma gitti bir şey yapamamak ve karşındaki insanın bir şey yapmaması. Hukuki süreç başlatacağım”
“Hukuki süreci başlatacağım”
Habertürk yazarı Muharrem Sarıkaya’nın, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ile yayın sırasında tokat attığı İhlas Haber Ajansı (İHA) muhabiri Ahmet Demir, yayın sırasında yaşananları aktardı. Demir, “Çok zoruma gitti bir şey yapamamak ve karşındaki insanın bir şey yapmaması” dedi.
Demir şunları söyledi:
“Ben kameramanlık görevi yapıyordum. Muharrem Bey, kendi kanallarıyla irtibat kurabilmesi için kendi telefonunu kullanmak istedi. Kendi telefonumuzu vermek istedik ama kendisi ısrarla kabul etmedi. Kendi telefonu çekmeyince yayın esnafında sürekli hareket yaptı. Görevim olmasa da durumla ilgilenip telefonumu verdim ve sonrasında bana bu hamleyi yaptı. Çok zoruma gitti bir şey yapamamak ve karşındaki insanın bir şey yapmaması” dedi.
“Hukuki süreci başlatacağım”
Sarıkaya’nın özür dilediğini ifade eden Demir, şöyle devam etti:
“Benden özür dilemeye çalıştı. Müdürüm ısrarla kabul etmemi istedi ve ben de yaşına hürmeten kabul ettim ancak avukatımla görüştüm. Rencide olduğum için hukuki süreci başlatacağım. Salı günü dava açacağım.
“Sarıkaya istifa etti”
Bugün (Pazartesi) Habertürk, İHA kameramanı Ahmet Demir’e attığı tokat nedeniyle tepki gören Ciner Medya Grubu Ankara Temsilcisi Muharrem Sarıkaya’nın istifa ettiğini duyurdu
