Kocaeli Dilovası’nda bulunan ve Petrol-İş’te örgütlenen Nedex Kimya fabrikasındaki işçiler toplu iş sözleşmesinde anlaşma sağlanamadığı takdirde 17 Haziran’da greve çıkacaklarını duyurdu. Evrensel’de yer alan habere göre, 6 aylık TİS döneminin sonuna gelindiği belirtilirken, bugün yapılacak toplantının son toplantı olduğu ve Perşembe günü sabah saatlerinde greve çıkacaklarını ilettiler. “Maaşlar yetmiyor” “Gönül [Devamını Oku…]
Etiket: Nedex Kimya
TJA’nın oturma eylemi 3. gününde
23 Haziran 2026
-
ADGB’den Prosfygika için seferberlik çağrısı
23 Haziran 2026 -
Urfa’da kadın katliamı
23 Haziran 2026 -
Demirtaş’tan Kılıçdaroğlu’nun görüşme talebine ret
23 Haziran 2026 -
ÇHD’den gözaltı saldırılarına tepki
23 Haziran 2026
