Antalya’daki Kumluca Devlet Hastanesinde görevli hemşireye 500 kere “Ben salağım servisimden başka servise gittim” yazma cezası verildi. Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası (SES), “İnsan onuruna ve meslek etiğine yakışmayan bu uygulamayı şiddetle kınıyoruz” diyerek yaşananlara tepki gösterdi. Olayın basında yer alması üzerine Antalya İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Kumluca Devlet [Devamını Oku…]
Etiket: Sağlık personeli
LeMan dergisi saldırısı davasında arbede
23 Haziran 2026
-
Kalkan: Bu süreci doğruluğuna inandığımız için yürütüyoruz
23 Haziran 2026 -
Devrimci Parti: Devlet terörüne karşı teslim olmayacağız!
23 Haziran 2026
