Korona virüsü tedbirleri kapsamında çalıştıkları işyerleri kapatılan ve işsiz kalan kafe-bar ve restoran çalışanlarının büyük bölümü ücretsiz izne çıkarıldı. Sigortasız veya kayıt dışı çalışanlar ise doğrudan işsiz kaldı. İşten çıkarmaların yasaklanması gerekçe gösterilerek, birçoğu da ücretsiz izne gönderildi. Geçtiğimiz haftalarda Kadıköy’de ve Beyoğlu’nda sessiz eylem düzenleyerek taleplerinin karşılanmasını isteyen sektör çalışanları [Devamını Oku…]
Etiket: TEHİS
TJA’nın oturma eylemi 3. gününde
23 Haziran 2026
-
ADGB’den Prosfygika için seferberlik çağrısı
23 Haziran 2026 -
Urfa’da kadın katliamı
23 Haziran 2026 -
Demirtaş’tan Kılıçdaroğlu’nun görüşme talebine ret
23 Haziran 2026 -
ÇHD’den gözaltı saldırılarına tepki
23 Haziran 2026
