AKP’li Üsküdar Belediyesi, 31 Mart seçimlerinin ardından çok sayıda işçiyi gerekçe göstermeden işten çıkardı. İşten çıkarılanların işlerine geri dönebilmek için belediye binası önünde başlattıkları eylemler sonuçsuz kalırken, işten atılan işçilerden Recep Kılınçarslan, iş bulamadığı ve yaşadığı maddi sıkıntılara dayanamayarak yaşamına son verdi. Geçen perşembe günü yaşama veda eden Kılınçarslan’ın cenazesi, [Devamını Oku…]
Haberler
KESK İstanbul Şubeler Platformu: “KHK’lar gidecek biz kalacağız”
KESK İstanbul Şubeler Platformu, OHAL kararnameleri ile işten atılan emekçi memurların, işlerine geri dönmesi ve hukuksuz yargılamaların son bulması talebiyle Kadıköy’deki Beşiktaş İskelesi önünde basın açıklaması yaptı. Eylemde söz alan Abuzer Arslan, 15 Temmuz 2016 darbe girişiminden sonra demokrasi zaferi kutlaması yapanların gelinen süreçte demokrasiyi kaldırdıklarını dile getirdi. Arslan sözlerine [Devamını Oku…]
Cumartesi Anneleri: “Siz olmasaydınız biz burada olmayacaktık.”
Kayıplarının akıbetini sormak ve faillerin yargılanması talebiyle sürdürdükleri eylemlerinin 771’inci haftasında Galatasaray Meydanı’nda buluşmak isteyen Cumartesi Anneleri, bir kez daha polis tarafından engellendi. Cumartesi Anneleri Galatasaray Meydanı’nin barikatlarla engellenmesi üzerine yeni yılın ilk eylemini İHD İstanbul Şubesi önünde yaptı. Eyleme HDP milletvekilleri Oya Ersoy ve Musa Piroğlu ile CHP Milletvekili Sezgin [Devamını Oku…]
Seçtiklerimiz|Kasım Süleymani suikastı Orta Doğu’da savaşı tetikler mi? – Fehim Taştekin
ABD’nin İran Devrim Muhafızları Kudüs Gücü Komutanı Kasım Süleymani ve Haşdi Şabi Heyeti Başkan Yardımcısı Mehdi el Mühendis’i Bağdat’ta öldürmesi tüm bölgeyi bir şok dalgasına soktu. Suikast, İran’ı ekonomik olarak çökertme ve Orta Doğu’daki kollarını kesme stratejisinin gölgesinde alınan tehlikeli virajların sonuncusu. Bu, tarafları savaş dahil daha tehlikeli virajlara sokabilecek [Devamını Oku…]
İstanbul Üniversitesi’nde öğrenciler boykota hazırlanıyor
İstanbul Üniversitesi yönetimi, 31 Aralık itibariyle kahvaltı dağıtımını kaldırıp, öğrencilerin indirimli yemek hakkını da 3 öğünden 1 öğüne düşürme kararı aldı. Öğrenciler daha önce 3 öğünü de indirimli olarak 3,5 TL’ye alırken, kararla sadece bir öğünü bu fiyattan alabilecek. Öğrenciler, eğer ikinci bir öğün yemek isterse, bu yemek için 18,50 [Devamını Oku…]
