İstanbul Valiliği bünyesindeki Proje Koordinasyon Birimi tarafından yapımı süren Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Prof. Dr. Süleyman Yalçın Şehir Hastanesi) şantiyesinde çalışan, ancak 2 aydır maaşları ödenmediği için 6 gündür oturma eylemi gerçekleştirilen inşaat işçileri kazandı.
Eylem yapan inşaat işçileri bugün yaptıkları eylemin sonunda içerideki tüm alacaklarının ödendiğini ve bu sebeple eylemi sonlandırdıklarını açıkladı.
