Emek - Sermaye, Gündem

Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi işçileri; Birlik olduk, kazandık

İstanbul Valiliği bünyesindeki Proje Koordinasyon Birimi tarafından yapımı süren Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Prof. Dr. Süleyman Yalçın Şehir Hastanesi) şantiyesinde çalışan, ancak 2 aydır maaşları ödenmediği için 6 gündür oturma eylemi gerçekleştirilen inşaat işçileri kazandı.

Eylem yapan inşaat işçileri bugün yaptıkları eylemin sonunda içerideki tüm alacaklarının ödendiğini ve bu sebeple eylemi sonlandırdıklarını açıkladı.

Paylaşın