Koronavirüs nedeniyle hayatını kaybeden sağlık emekçilerini anmak için Sağlık Bakanlığı önünde bir dakikalık saygı duruşunda bulunmak isteyen sağlık emekçilerini polis engellenmeye çalıştı. Ankara Tabip Odası’ndan yapılan açıklamada, “Ankara sağlık meslek ve emek örgütleri olarak yapmak istediğimiz anma polis tarafından engelleniyor” denildi.
