Gündem

İzmir’de iş cinayeti: Bir işçi, fabrikadaki kimyasal madde sızıntısı nedeniyle yaşamını yitirdi

İzmir Menderes’te bulunan bir fabrikadaki kimyasal madde sızıntısı nedeniyle bir işçi yaşamını yitirdi

İTOB Organize Sanayi Bölgesi’ndeki bir fabrikada meydana gelen kimyasal sızıntı nedeniyle, 4 işçi kimyevi maddelerden zehirlendi. İşçilerden 3’ü durumun bildirilmesiyle gelen sağlık ekiplerince, ambulanslarla Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi’ne, 1’i ise Torbalı ilçesindeki özel bir hastaneye kaldırıldı.

3 işçinin getirildiği Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi’nin acil servisindeki hasta kabulü geçici olarak durdurulurken, hastane personelleriyle acil servisten çıkamayacak durumdaki hastalar maske taktı.

Hastaneye kaldırılan 4 işçiden 1’i hayatını kaybetti. AFAD ekiplerinin yaptığı incelemede, işçilerin hidrojen sülfür gazından etkilendiği belirlendi.

Paylaşın