Gaziantep Nurdağı’nda inşaat iskelesinden dört işçi düştü. İki işçi iş cinayetinde yaşamını yitirirken ikisi ağır yaralı olarak hastaneye kaldırıldı.
Gaziantep’te altı katlı bina inşaatının iskelesine çıkan dört işçi yere düştü. Nurdağı ilçesinde gerçekleşen olayda iki işçi hastanede yaşamını yitridi, iki işçi ağır yaralandı.
Bahçelievler Mahallesi’ndeki inşaata gelen 112 Acil Servis ekiplerince Nurdağı Devlet Hastanesi’ne kaldırılan işçiler Osman D. ve Mustafa A. burada yaşamını yitirdi. Ağır yaralanan Enes D. ile Muhanne A. ise Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi ile Şehitkamil Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı.
