Gündem

Kayyum tiyatro eğitmenini garson olarak atadı!

Urla Belediyesi’nde üç yıldır tiyatro eğitmenliği yapan İlknur Bayzit Çatal, kayyum tarafından garson olarak atanmasının ardından istifa etti. Çatal, “İnadına sanatla yaşamaya devam edeceğim” dedi

Urla Belediyesi Başkan Vekilliğine kayyum olarak atanan Kaymakam Murtaza Dayanç, tiyatro sanatçısı İlknur Bayzit Çatal’ı garson olarak atadı.

Koronavirüs salgını nedeniyle alınan yasak kararlarının sona ermesinin ardından tiyatro faaliyetleri için hazırlık yapan İlknur Bayzit Çatal, görevden alınarak belediyeye ait büfeye servis elemanı olarak atandığını öğrendi. Urla Belediyesi’nde üç yıldır tiyatro eğitmenliği yapan ve ilçeyi köy köy gezerek çocuklara tiyatroyu sevdiren Çatal, kararın mobbing ve hakaret amaçlı olduğunu belirterek istifa etti.

İyi niyetten uzak

Çatal, 17 yıldır yaşamını bununla sürdürdüğünü ve salgın sürecinde şehre olan hizmetini, hayatta kalma mücadelesini belediye çatısı altında sürdürmeye çalıştığını belirterek, “Emeğin ve çalışmanın her türlüsünün kutsal olduğuna inanan birisiyim. Servis çalışanı tüm emekçi insanlara saygım var. Ancak yapılan görevlendirmenin iyi niyetten uzak ve mesleğime yapılan açık hakaret, bir aşağılama çabası olduğunun da apaçık bilincindeyim” dedi

Kayyum bu ağırlığı boynunda taşıyacak

Tiyatro yapmaya, çocukları sanatla buluşturmaya devam edeceğini belirten Çatal, “Kayyum yönetimi bu ağırlığı yıllarca boynunda taşıyacak. Bense istifa ederek inadına tiyatro yapmaya, inadına sanatla yaşamaya ve inadına mesleğimi icra etmeye devam edeceğim” dedi.

Yeni Yaşam Gazetesi

Paylaşın