Boğaziçi Üniversitesi akademisyenleri, nöbetlerinde bir kez daha “Kayyumluk” binasına sırtlarını döndü. Akademisyenler binaya Kayyumluk (Vekaleten) yazısı astı
Boğaziçi Üniversitesi’nin tüm bileşenlerinin kayyum rektör Melih Bulu’ya yönelik protesto eylemleri sürüyorken Resmi Gazete’de yayımlanan kararla Bulu’nun görevden alınmasının ardından tatile rağmen Boğaziçili akademisyenler, bugün (15 Temmuz) üniversitede Rektörlük binasına sırtlarını döndü.
Akademisyenler nöbetlerinde bir kez daha “Kabul etmiyoruz, vazgeçmiyoruz” dedi.
Boğaziçi Üniversitesi’nin kayyum rektörü Melih Bulu’nun gece yarısı kararnamesiyle görevden alınmasının ardından yerine geçici olarak Naci İnci görevlendirildi. Boğaziçili öğrencilerin her gün nöbet çadırlarını kurarken yeniledikleri “Kayyumluk” tabelasını bundan dolayı ceza almaları nedeniyle bir süredir akademisyenler yeniliyordu. Akademisyenler bugünkü nöbetlerinin ardından tabelaya “vekaleten” yazısını ekleyerek “Vekaleten kayyumluk” yazılı tabelayı Rektörlük yazısı üzerine astı.
