Erdoğan, Beştepe’deki görüşmeye ilişkin Saadet lideri Karamollaoğlu’nun yaptığı açıklamaların gerçeği yansıtmadığını öne sürdü, iade-i ziyaretten vazgeçtiğini duyurdu.
Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu’nun Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’la yaptığı görüşmeye ilişkin Gazete Duvar Ankara Temsilcisi Nergis Demirkaya’ya verdiği röportaj, AK Parti MKYK toplantısının da gündem maddeleri arasında yer aldı. Kulis bilgilerine göre Erdoğan toplantıda yaptığı konuşmada, Karamollaoğlu’nun ikili görüşmesi sonrası açıklamalarının doğru olmadığını ifade etti.
Karamollaoğlu’nun görüşme sonrasındaki açıklamalarını üzüntüyle karşıladığını belirten Erdoğan, Türkiye gazetesinden Ebru Karatosun’un haberine göre bu konuda şunları söyledi: “Temel Bey’in yaptığı açıklamalar maalesef gerçeği yansıtmıyor. Burada tek doğru olan 50+1 açıklaması. Bunun dışındaki açıklamalarından dolayı maalesef çok üzgünüm. Biz bu görüşmede iki kişiydik. Sadece Temel Bey ve ben vardık. İade-i ziyaret düşünüyordum, ancak bu sakıt (geçersiz) oldu.“
