Sağlık emekçileri alamadıkları haklarını için eylem yaptı. Eylemde, geçim sıkıntısının hekimleri bile etkilediğine dikkat çekilerek, “Almakta olduğumuz maaşlarımız emeğimizin karşılığı değildir, iktidarın keyfine göre belirlenemez. Bu denli yoğun emek çalıştığımız koşullarda emeğimizin değersizleştirilmesini kabul etmiyoruz” denildi.
Sağlık emekçileri alamadıkları hakları için eylem yaptı. Antalya ve Mersin’de düzenlenen eylemlerde, sağlık emekçilerinin özlük ve ekonomik haklarında iyileştirme yapılacak olan yasanın halen TBMM gündemine getirilmemiş olması protesto edildi.
Akdeniz Üniversitesi Hastanesi A Blok önünde toplanan sağlık emekçileri adına konuşan SES Antalya Şube Eş Başkanı Şükran İçöz “İleri bir tarihe ertelenen yasa tasarısının akıbeti halen belirsizliğini korurken biz sağlık ve sosyal hizmet emekçilerinin sorunları çiğ gibi büyümektedir” dedi.
Mersin Tabip Odası ve Mersin Aile Hekimleri Derneği, hekimlerin ve diş hekimlerinin ekonomik haklarında kısmi düzeltme getiren yasa tasarısının AKP tarafından geri çekilmesini protesto etti, geçim sıkıntısının hekimleri bile etkilediğine dikkat çekti.
