Türkiye Barolar Birliği 36. Olağan Genel Kurulu’nun ikinci gününde başkanlık ve yönetim kurulu üyeliği için seçim yapıldı. 348 delegenin oy kullanacağı seçimde sabah saat 09:00 itibariyle başlayan oy verme işlemi 17:00’ye kadar sürdü. 348 delegenin oy kullandığı seçimlerde Erinç Sağkan delegelerin 182’inin oyunu alırken, Feyzioğlu 156 oy alabildi. Erinç Sağkan ilk yaptığı açıklamada Metin Feyzioğlu dönemini kastederek “Bütün meslektaşlarımızın çok ciddi tepkisini çektiği bu dönemde bu sonucun kaçınılmaz olduğuna inanıyorum” ifadesini kullandı.
Türkiye Barolar Birliği’nin yeni yönetimi için mevcut başkan Metin Feyzioğlu, Erinç Sağkan ve Mardin Barosu avukatlarından Medeni Ayhan yarışıyordu.
Göreceksiniz
Yeni TBB Başkanı Erinç Sağkan kesinleşen zaferi sonrası; “Bundan sonra meslektaşı yerlerde sürüklendiği zaman kafasını kuma gömen değil haksızlığa, hukuksuzluğa karşı çıkan TBB göreceksiniz” diye konuştu.
